Ի՞նչ է ԲարՔեմփը
Բարքեմփ Երևանը
«ԲարՔեմփ Երևանը» առաջին անգամ անցկացվեց 2009 թվականի ապրիլի 17-19-ին։ Նոր տիպի «չկոնֆերանսը» դուր եկավ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և նոր մեդիայի ոլորտի մասնագետներին եւ յուրաքանչյուր հաջորդ «ԲարՔեմփ Երևանը»` 2010, 2011, 2012 թվականներին, ավելի ու ավելի շատ մարդկանց էր գրավում։ Եթե 2009-ին մենք 400-ն էինք, 2011-ի այս թիվն անցավ 800-ից․․․ ահա թե ինչպես անցավ անցած տարվա «ԲարՔեմփ Երևան 2012»-ը։
Ի՞նչ է ԲարՔեմփը
ԲարՔեմպը միջոցառումներ կազմակերպելու նոր ձևաչափ է, որն առաջին անգամ կիրառվել է 2005 թ-ին ԱՄՆ-ում՝ Silicon Valley-ում, և հետո ստացել է լայն տարածում ամբողջ աշխարհում։
Սովորաբար ԲարՔեմփ են անվանում Տեղեկատվական Տեխնոլոգիաների, Ինտերնետի և Նոր Մեդիաների թեմաներով չկոնֆերանսները։ Չկոնֆերանս, քանի որ միջոցառումն անցնում է ոչ ֆորմալ մթնոլորտում, ինչը ապահովում է բաց քննարկումներ և մտքերի ազատ փոխանակում։
ԲարՔեմփի փիլիսոփայությունը հետևյալն է. չկան հատուկ հրավիրված բանախոսներ, մասնակիցներն իրենք և զեկուցումներ են անում, և քննարկում դրանք։ Հակառակ ավանդական կոնֆերանսի՝ այստեղ օրակարգը ձևավորվում է մասնակիցների կողմից և վերջնական տեսք է ստանում միայն միջոցառման բացումից հետո. մասնակիցները սպիտակ թղթի վրա ըստ ժամերի դասավորում են իրենց զեկուցումների թեմաները։
Մեր տարածաշրջանում
Նախկին Խորհրդային Միության տարածքում առաջին ԲարՔեմփը կազմակերպվել է Կիևում 2007թ.-ի հոկտեմբերին։ Մասնակցում էր ավելի քան 300 մարդ՝ Ուկրաինայից, Բելառուսից, Ղրղզստանից, Լատվիայից, Ռուսաստանից, Ղազախստանից, Լեհաստանից և այլ երկրներից։
«ԲարՔեմփ Կիևին» 2008թ.-ի փետրվարին հաջորդեց «ԲարՔեմփ Բալթիքսը» Ռիգայում, հունիսին՝ «ԲարՔեմփ Կովկասը» Թբիլիսիում։ ԲարՔեմփերի ալիքը շարունակվում է։
Թիրախ Խումբ
ԲարՔեմփի հիմնական թիրախ խումբը կազմում են նոր մեդիաների, ՏՏ, Ինտերնետ և թվային տեխնոլոգիաներում ներգրավված ընկերությունների մասնագետները, ղեկավարները, գործարարները, ուսանողները, ակտիվիստները, դասախոսները, բլոգերներն ու լրագրողները։ Բոլոր նրանք, ով ստեղծում է նոր սերնդի համաշխարհային Սարդոստայն։