Barcamp loading
Barcamp loading

Ի՞նչ է ԲարՔեմփը

 

Բարքեմփ Երևանը

 

«ԲարՔեմփ Երևանը» առաջին անգամ անցկացվեց 2009 թվականի ապրիլի 17-19-ին։ Նոր տիպի «չկոնֆերանսը» դուր եկավ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և նոր մեդիայի ոլորտի մասնագետներին եւ յուրաքանչյուր հաջորդ «ԲարՔեմփ Երևանը»` 2010, 2011, 2012 թվականներին, ավելի ու ավելի շատ մարդկանց էր գրավում։ Եթե 2009-ին մենք 400-ն էինք, 2011-ի այս թիվն անցավ 800-ից․․․ ահա թե ինչպես անցավ անցած տարվա «ԲարՔեմփ Երևան 2012»-ը։

 

Ի՞նչ է ԲարՔեմփը


ԲարՔեմպը միջոցառումներ կազմակերպելու նոր ձևաչափ է, որն առաջին անգամ կիրառվել է 2005 թ-ին ԱՄՆ-ում՝ Silicon Valley-ում, և հետո ստացել է լայն տարածում ամբողջ աշխարհում։

Սովորաբար ԲարՔեմփ են անվանում Տեղեկատվական Տեխնոլոգիաների, Ինտերնետի և Նոր Մեդիաների թեմաներով չկոնֆերանսները։ Չկոնֆերանս, քանի որ միջոցառումն անցնում է ոչ ֆորմալ մթնոլորտում, ինչը ապահովում է բաց քննարկումներ և մտքերի ազատ փոխանակում։

ԲարՔեմփի փիլիսոփայությունը հետևյալն է. չկան հատուկ հրավիրված բանախոսներ, մասնակիցներն իրենք և զեկուցումներ են անում, և քննարկում դրանք։ Հակառակ ավանդական կոնֆերանսի՝ այստեղ օրակարգը ձևավորվում է մասնակիցների կողմից և վերջնական տեսք է ստանում միայն միջոցառման բացումից հետո. մասնակիցները սպիտակ թղթի վրա ըստ ժամերի դասավորում են իրենց զեկուցումների թեմաները։

 

Մեր տարածաշրջանում

 

Նախկին Խորհրդային Միության տարածքում առաջին ԲարՔեմփը կազմակերպվել է Կիևում 2007թ.-ի հոկտեմբերին։ Մասնակցում էր ավելի քան 300 մարդ՝ Ուկրաինայից, Բելառուսից, Ղրղզստանից, Լատվիայից, Ռուսաստանից, Ղազախստանից, Լեհաստանից և այլ երկրներից։

«ԲարՔեմփ Կիևին» 2008թ.-ի փետրվարին հաջորդեց «ԲարՔեմփ Բալթիքսը» Ռիգայում, հունիսին՝ «ԲարՔեմփ Կովկասը» Թբիլիսիում։ ԲարՔեմփերի ալիքը շարունակվում է։

 

Թիրախ Խումբ


ԲարՔեմփի հիմնական թիրախ խումբը կազմում են նոր մեդիաների, ՏՏ, Ինտերնետ և թվային տեխնոլոգիաներում ներգրավված ընկերությունների մասնագետները, ղեկավարները, գործարարները, ուսանողները, ակտիվիստները, դասախոսները, բլոգերներն ու լրագրողները։ Բոլոր նրանք, ով ստեղծում է նոր սերնդի համաշխարհային Սարդոստայն։

First BarCamp in History

The philosophy of BarCamp is the following: all presentations are given by participants themselves, with no formally invited guest speakers and without the formality of traditional conference. Most revealing, the schedule of events is “produced” by the participants of the conference and is formed only after the conference opens, as participants add the presentations they want to hold on a white board.

 

Our region

The first ever BarCamp in the former Soviet Union was organized in Kyiv in October 2007. It featured around 45 presentations and brought together about 300 people from following countries:

  • Ukraine
  • Belarus
  • Kazakhstan
  • Latvia
  • Russia
  • Kyrgyzstan
  • Poland
  • etc.

After BarCamp Kiev, there was “BarCamp Baltics” in Riga (February 2008) and “Barcamp Caucasus” in Tbilisi (June 2008). The wave of BarCamps continues.

 

Target Group

The main target audience of the BarCamp is Web project managers, entrepreneurs, new media activists, designers, educators and all business professionals who are building the next generation Web.